Automatisera din utläggshantering och spara tid med PE-kortet
De mest effektiva företagen hanterar sina anställdas utlägg på i snitt 8 minuter! För de minst effektiva tar det 10 gånger så lång tid, alltså hela 80 minuter. Den skillnaden är enorm, särskilt på årsbasis. Det vill vi på PE Accounting ändra på. Därför har vi i samarbete med kortföretaget Mynt tagit fram en lösning på automatiserad utläggshantering, för att ändra sättet du ser på utlägg. Det behöver inte vara krångligt utan kan gå snabbt och smidigt. Du behöver aldrig mer missa ett utlägg!
För vem?
Den bästa lösningen för dig som vill ge anställda egna företagskort och samtidigt ha kontroll över utläggen i realtid. För dig som inte vill lägga 80 minuter på administration av utlägg…
Så fungerar det
- Du skaffar företagskort via Mynt, som är direkt integrerat med PE Accounting.
- Vi sköter integrationen och du behöver inte betala en krona för det heller.
- Så fort ett köp görs med kortet dyker det upp i PE Accountings app.
- Den som gjort köpet fotar kvittot som då direkt kopplas till köpet.
- Bokföring av utlägget sker automatiskt efter attest.
Fem fördelar med PE-kortet
- Du kommer igång på bara några minuter
- Du kan enkelt beställa kort till varje anställd och ställa in köpgräns
- Du kan analysera företagets utlägg i realtid
- Du sparar massor med tid för varje utlägg
Vem ansvarar för integrationen?
Mynt ansvarar för kort och att rätt belopp skickas in i PE och stäms av.
PE Accounting ansvarar för app och utläggshanteringen i PE.
Så kommer du igång
PE Accounting kund: Prata med din konsult på PE Accounting så hjälper dom dig att komma igång.
Inte PE Accounting kund? Kontakta oss här så återkopplar vi till dig inom kort.
Läs mer om PE-kortet här.
Vill ni bli partner till oss?
Kom igång med PE
Över 2 000 bolag har redan hoppat på framtidens sätt att driva företag.
Är det din tur nu?